علل و درمان صورت تورم در نارسایی کلیه
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

علل و درمان صورت تورم در نارسایی کلیه

تورم صورت، بدون شک ظاهر فرد تاثیر می گذارد و شما را پر از بدبختی، به خصوص شما یک بیمار جوان مبتلا به نارسایی کلیه هستند. تماس با ما برای یادگیری علل و درمان صورت متورم، که قطعا در اینجا بهره مند خواهند شد.

علل صورت متورم در نارسایی کلیه

نارسایی کلیه به معنی کاهش شدید در عملکرد کلیه، با این حال، یک بار کلیه ها نمی تواند عملکرد طبیعی، مایع اضافی نمی تواند از بدن برداشته شود، که منجر به ادم یا تورم. ادم می تواند در هر نقطه از بدن رخ می دهد، با این حال، مناطق رایج ترین دست ها، بازوها، پاها، پاها، سینه و صورت.

از دست دادن بزرگ از پروتئین در ادرار نیز می تواند یک علت شایع تورم صورت، که معمولا در موارد سندرم نفروتیک رخ می دهد باشد. این سندرم کاهش آلبومین ایجاد، کلیه ها یک پیام است که جریان خون از بدن فاقد حجم است که باعث تلاش برای حفظ نمک برای ساخت حجم بیشتری دریافت خواهید کرد. نتیجه این است که مایع اضافی در بافت است که باعث تورم ذخیره می شود.

درمان صورت متورم در نارسایی کلیه

- کاهش مصرف نمک در رژیم غذایی.

دیورتیک تی عمر.

- پزشکی میکرو چینی Osmotherapy. هدف این درمان برای کمک به کلیه ها برای بهبود عملکرد خود را به وسیله تعمیر آسیب به کلیه ها و بهبود عملکرد کلیه است. بر اساس طب گیاهی چینی از طبیعت. پس از تعدادی از توابع ضد التهاب، ضد انعقاد، تخریب، گسترش عروق خونی، بهبود گردش خون، از بین بردن حالت سکون خون، ترویج تکثیر DNA از سلول های آسیب دیده و ارائه کلیه ذاتی مواد مغذی، عملکرد کلیه به تدریج بهبود، بنابراین درمان صورت و پروتئین تورم در ادرار از ریشه. در مقایسه با گیاهان دارویی چینی دهان، میکرو چینی Osmotherapy پزشکی است خارج استفاده می شود، بیماران مبتلا به نارسایی کلیوی فقط نیاز به دراز کشیدن روی تخت به او را، این است که با توجه به دو کیسه از داروهای گیاهی چینی پردازش نیاز به تحت قرار بازگشت کمتر از بیماران دستگاه اسمز همچنین مواد به مواد مخدر فعال به طور مستقیم توسط کلیه ها و کانال های پوست نفوذ به دست آمده کمک می کند. این بسیار راحت، مانند ماساژ چینی است.

اگر شما علاقه مند در درمان ما، لطفا ترک یک کم وسایل آشپزخانه، و یا برای ما ایمیل بفرستید: enfermedad-renal@hotmail.com.





:: برچسب‌ها: نارسایی مزمن کلیه، درمان نارسایی مزمن کلیه، علل و درمان برای تورم ,
:: بازدید از این مطلب : 305
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 8 آذر 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: